COLOR OPTIONS
Opțiuni Culori
Jean Grey


-
Buton de pornire
-
Controlul tracțiunii
-
Motor turbo de 1,5 litri
-
Sistem audio Bluetooth
-
Direcție asistată electric
-
Transmisie automată cu 6 trepte
-
Încălzire interioară completă
-
Torpedou blocabil
-
Scaune încălzite pentru șofer și pasagerul din față
-
-
Tempomat
-
Schimbătoare de viteze cu palete pe volan
-
Sistem de evacuare din oțel inoxidabil de 3 inch
-
Jante din aliaj lustruit de 19 inch
-
Indicator analogic al presiunii de supraalimentare și al treptei de viteză
-
Suporturi pentru picioare din oțel inoxidabil - șofer și pasager din față
-
Volan negru lucios cu jantă exterioară cu aspect de lemn
-
Capshade (acoperiș solar) căptușit la interior cu piele cu cusături în formă de diamant
-
Tapițerie din piele în culoarea roșu merișor ( culoarea vehiculului alb sau argintiu ) sau bej ( culoarea vehiculului roșu sau albastru )
-
Sistem de frânare sport "Brembo Big Brake Kit" cu discuri de frână perforate și etriere cu 4 pistoane pe puntea față
-
Acoperiș de protecție (parasolar) negru
-

Capshade (parasolar) în negru lucios este inclus în dotarea tuturor modelelor Carmel GTS.

Transmisia automată cu 6 trepte, în plus cu palete de schimbare Vanderhall pentru schimbarea manuală a treptelor, inclusiv afișaj analog al treptelor.
-
Comutatorul basculant permite schimbarea semi-manuală a transmisiei. Șoferul poate atinge stânga pentru a reduce treapta sau dreapta pentru a schimba treapta superioară pentru un control mai precis al performanței.
-
Raportul de transmisie de 6.11:1 asigură un echilibru optim între performanță și consum
-
Conceptul de ambreiaj optimizat permite timpi optimi de comutare
-
Fii mereu sub control, chiar și atunci când lucrurile merg în jos - datorită detectării automate a înclinării, transmisia selectează întotdeauna treapta ideală, astfel încât să poți folosi pe deplin frâna de motor
-

Afișajul analogic al vitezei și afișajul boost sunt standard pe toate Carmel GT și Carmel GTS.

Negru strălucitor cât se vede cu ochii - de la capacul rezervorului la barele de rulare până la volan și oglinzi

Detaliile motorului
-
Injecție directă
-
Motor cu 4 cilindri în linie
-
Turbocompresor cu gaze de evacuare nou dezvoltat
-
Distribuție variabilă a arborelui cu came (VVT)
-
Controlul supapelor DOHC cu arbori cu came dubli dispuși în partea superioară
-
136 KW / 185 CP
-
280 NM CUPLU MOTOR
-
REGLARE UNICĂ A SOFTWARE-ULUI MOTORULUI
-

-
Fără cheie - porniți la apăsarea unui buton! Plus un imobilizator sofisticat până la ultimul detaliu.
-
![hbhbhhhb].png](https://static.wixstatic.com/media/fba35c_21e853f7dfd643499c05d303dd994907~mv2.png/v1/fill/w_980,h_1296,al_c,q_90,usm_0.66_1.00_0.01,enc_avif,quality_auto/hbhbhhhb%5D.png)
-
Suspensie unică, patentată & suspensie la nivel de Formula 1
-
Experimentați drumul, simțiți fiecare curbă - întotdeauna confortabil și sportiv
-
În siguranță chiar și în condiții limită!
![hbhbhhhb].png](https://static.wixstatic.com/media/fba35c_21e853f7dfd643499c05d303dd994907~mv2.png/v1/fill/w_980,h_1296,al_c,q_90,usm_0.66_1.00_0.01,enc_avif,quality_auto/hbhbhhhb%5D.png)
-

-
Întrerupător automat impermeabil de până la 200A (IP67)
-
Poate fi, de asemenea, comutat manual pentru a deconecta complet bateria de la vehicul în timpul perioadelor de indisponibilitate mai lungi (+14 zile) - dacă nu este disponibilă nicio opțiune de încărcare externă
-
Un încărcător extern (accesoriu Vanderhall opțional) poate fi, de asemenea, conectat la cablul de încărcare existent.
-

Lungime totală: 3,70 metri = 145,6 in. Lățime totală: 1,75 metri = 68,9 in. Înălțime totală: 1,27 metri = 50 in.

Sistemul de evacuare din oțel inoxidabil de 3 inch
Sofa pod































