top of page
romania_.png

+40729813803

veniceeee.png
COLOR OPTIONS
    • Buton de pornire

    • Controlul tracțiunii

    • Motor turbo de 1,5 litri

    • Servodirecție electrică

    • Transmisie automată cu 6 trepte

    • Torpedou blocabil

    • Tempomat

    • Sistem audio Bluetooth

    • Încălzire interioară completă

    • Sistem de evacuare din oțel inoxidabil de 3 inch

    • Jante din aliaj lustruit de 19 inch

    • Scaune încălzite pentru șofer și pasagerul din față

    • Afișaj analogic al presiunii de supraalimentare și al treptelor de viteză

    • "Bumpshifter" pentru plăcerea condusului manual

    • Toate combinațiile de culori (a se vedea imaginile de mai sus)

    • Suporturi pentru picioare din oțel inoxidabil - șofer și pasager din față

    • Volan negru lucios cu jantă exterioară cu aspect de lemn

    • Sistem de frânare sport "Brembo Big Brake Kit" cu discuri de frână perforate și etriere cu 4 pistoane pe puntea față

    • Bump Shifter permite schimbarea semi-manuală a vitezei. Șoferul poate împinge înainte pentru a reduce treptele de viteză sau trage înapoi pentru a crește treptele de viteză pentru un control mai precis al puterii.

    • Raportul de transmisie de 6,11:1 asigură un echilibru optim între putere și consum   

    • Conceptul optimizat al ambreiajului permite timpi optimi de schimbare a vitezelor                 

    • Întotdeauna în control, chiar și la coborâre - datorită detectării automate a înclinației, transmisia selectează întotdeauna treapta de viteză ideală pentru a utiliza la maximum frâna de motor           

    Transmisie automată cu 6 trepte în plus cu " schimbătorul Vanderhall " pentru schimbarea manuală a treptelor de viteză, inclusiv indicator analogic al treptelor de viteză

    bump-shifter-v006-w-gauge.png
  • Design-Accents-banner.jpg
    • Negru lucios oriunde te uiți - de la capacul rezervorului de combustibil la roll-bar-uri, la volan și oglinzi.

  • Vanderhall-1.5.png

    Detaliile motorului

    Heading 3

    • Injecție directă

    • Motor cu 4 cilindri în linie

    • Turbocompresor cu gaze de evacuare nou dezvoltat

    • Distribuție variabilă a arborelui cu came (VVT)

    • Controlul supapelor DOHC cu arbori cu came dubli dispuși în partea superioară

    • 136 KW / 185 CP

    • 280 NM CUPLU MOTOR

    • REGLARE UNICĂ A SOFTWARE-ULUI MOTORULUI

  • vwevwevwve.jpg
    • Fără cheie - porniți la apăsarea unui buton! Plus un imobilizator sofisticat până la ultimul detaliu.

  • hbhbhhhb].png
    • Suspensie unică, patentată & suspensie la nivel de Formula 1

    • Experimentați drumul, simțiți fiecare curbă - întotdeauna confortabil și sportiv

    • În siguranță chiar și în condiții limită!

  • kkkk.png
    • Întrerupător automat impermeabil de până la 200A (IP67)

    • Poate fi, de asemenea, comutat manual pentru a deconecta complet bateria de la vehicul în timpul perioadelor de indisponibilitate mai lungi (+14 zile) - dacă nu este disponibilă nicio opțiune de încărcare externă

    • Un încărcător extern (accesoriu Vanderhall opțional) poate fi, de asemenea, conectat la cablul de încărcare existent.

  • 2020-venice-GTS-top-view-4-EU-2000x1021.png

    Lungime totală: 3,65 metri = 143,7 in. Lățime totală: 1,75 metri = 68,9 in. Înălțime totală: 1,14 metri = 44,9 inci.

  • vanderhall-venice-GT-sports-exhaust-stainless.jpg

    Sistem de evacuare din oțel inoxidabil

    Sofa pod

Opțiuni Culori

Ivory White

4.jpg
4.jpg
4.jpg
4.jpg

136 KW    185 CP    280 NM Tractiune pe roata fata

136 KW    185 CP    280 NM Tractiune pe roata fata

bottom of page